- Jeg har en ambition om at bygge Europas førende kreative contentfabrik
En kreativ contentfabrik.
Sådan betegner det nystiftede selskab Growfunds deres første - og hidtil eneste - investering i virksomheden Motion Media.
Growfunds er stiftet af Growbix, og hensigten er at "lave omkring fem investeringer inden for det næste år i både brands og SaaS-løsninger, der kan supportere i alt fra lager, logistik, forecasting og lignende," som Growfunds selv formulerer det i en pressemeddelelse.
- Vi vil forsyne de globale markedsledere inden for e-handel med ekspertise, ressourcer og likviditet, da det oftest er, hvad der holder brands tilbage i forsøget på at vækste, uddyber Growbix-medstifter Fazel Majed.
- I dag er det fx essentielt som e-handelsbrand at have godt content, og derfor er investeringen i Motion Media naturlig for os, så vi kan imødekomme efterspørgslen fra vores kunder i Growbix, men også vores kommende investeringer i Growfunds, uddyber han.
Investeringen i Motion Media skal gerne på sigt rykke bureauet op blandt Europas bedste, siger stifter af virksomheden, Nicklas Starke.
- Jeg har en ambition om at bygge Europas førende kreative contentfabrik, men det må ikke være på bekostning af en usund vækststrategi. Mit mål er at vækste på en bæredygtig og sjov måde, der gør, at vi kan følge med efterspørgslen, og at vi har plads til at udfolde vores kreativitet og levere gode løsninger til vores kunder, udtaler han.
I dag har Motion Media otte ansatte, men ambitionen er at nå 25 ansatte inden for to år, fastslår Nicklas Starke.